Co lepsze…młodszy facet czy starszy od nas ???

2

Z doświadczenia wiem, jak młoda kobieta ma „naście” lat to marzy jej się starszy facet.

Bardziej dojrzały, stabilny, który wszystkiego nas nauczy nie to co dziecinni rówieśnicy.

Taki starszy facet jest przede wszystkim stały w uczuciach no ba…

…jak już zdobędzie taką 16-stkę to nie będzie nawet rozmyślał o jej zdradzaniu, woli się nią chwalić.

I w taki sposób facet uszczęśliwi kobietę.

Urokami starszego faceta jest też nie wyrywanie lasek na tanie teksty typu;

Bolało jak spadłaś z nieba???

Jednak „posiadanie” starszego faceta od siebie ma swoje wady.

Często zmęczony, mało kiedy chce gdzieś wyjść, jeden numerek raz na jakiś czas…

Najgorsze jednak jest to, że będąc jakiś czas z takim facetem w średnim wieku

( a nie wiem czy wiecie, że wiek średni to 30-38 lat)

zaczynamy odczuwać, ze jesteśmy ze staruchem. Same zaczyna czuć się staro.

Same wkraczamy w wiek średni. Potrzebujemy się odmłodzić…więc zaczynamy

oglądać się za gówniarzami, których wcześniej unikałyśmy.

Młody chłopak może nas bardzo odmłodzić.

Taki młodzik: pełen energii, pomysłów, w łóżku będzie walczyć całą noc z kobietą.

Jednak są też wady związków z młodymi facetami, udają kogoś kim nie są.

Opowieści kumpli czego oni nie robili z kobietami,

podejrzane sceny z tanich pornoli chcą wypróbować na kobiecie.

Kobieta po 30-stce królikiem doświadczalnym, raczej nie sprzyja podnieceniu.

Jednak moje najgorsze wspomnienie z takim młodszym facetem….

Powiedział…”Czuję się jak młody Bóg, muszę korzystać z życia, bo jak będę w wieku 30 lat,

to już będę się nadawał tylko do piachu.

Od 30-tu lat to już starość. W życiu bym sobie takiej starej „dupy” nie wziął.

Ale kumple mieliby ze mnie polewkę, że z taką staruchą biegam…”

O Matko…najpierw radość z mojej strony..bo ja po 30- stce więc chyba tak staro nie wyglądam.

Jednak za chwilę łapię doła…metryki nie oszukam, jestem stara.

 

Morał tej historii:

” Lubię antyki ale często trzeba je czyścić z kurzu- więc starszym facetom dziękuję.

a ” Nowe modele” kojarzą mi się z MADE IN CHINA …kiepskie gatunkowo, często się psują i trzeba je wymieniać.

Może rówieśnik byłby dobry??? Jak myślicie???

 

 

 

 

 

 

5 thoughts on “Co lepsze…młodszy facet czy starszy od nas ???

  1. Już nie jeden „w średnim wieku” przy lasce poniżej 20 zdał sobie ze zdumieniem sprawę, że aż na tyle go stać! I regeneracja w kilka minut JEST możliwa 🙂 Bo przy młodej na prawdę SIĘ CHCE.

  2. ….zastanawiam się czy jesteś STRASZNIE przystojny czy STRASZNIE bogaty, że udało Ci się „wyrwać” młodą nastkę???
    Chyba tylko no to lecą teraz młode, nie?

  3. Moja pierwsza żona była 4 lata młodsza, druga 10 lat i jest git. A ja sam juz prawie 40 🙂 W czym problem?? 🙂

  4. Proszę, proszę..druga żona i znowu młodsza…gratuluję rozmachu 🙂
    Oby trzecia żona nie była niepełnoletnia 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *